• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

Βραβεία 2024 - 2025

1ο Βραβείο στους Παγκύπριους Σχολικούς Αγώνες Θεάτρου, Περιφέρειας Λάρνακας – Ελεύθερης Αμμοχώστου.

Μαθητές: Κωνσταντίνου Παναγιώτα, Μανέα Λετίτσια Θεοδώρα, Μιλένκοβα Γκαπριάννα, Ντινίδου Μαλεβή Α7, Μιχαήλ Σωτήρης Γ8, Τζίβας Ευάγγελος Γ3, Παπαζαχαρίου Σωτήρης Γ3, Χατζημάρκου Κωνσταντίνα Γ8, Τριανταφυλλίδης Γεννάδιος Γ1, Χρήστου Στέφανος Α7, Αντώνη Στυλιάνα Γ3, Βάσης Έκτωρας Β4, Τίφα Στυλιανή Γ8, Χατζημάρκου Έλενα Γ8, Φραγκογιάννης Λεωνίδας Γ1, Τινέντη Βαλεντίνη Γ8, Πέτρου Μαρία Γ2 , Αντώνη Μαρία Χριστίνα Α6, Χατζηφιλίππου Έλενα Α7 (βοηθοί σκηνής), Κόκκινος Κυπριανός, Σκουρή Αντρέας, Δημητρίου Παύλος Γ1.

       Τίτλος: «Οι Ηλίθιοι» του Νηλ Σάιμον.

       Σκηνοθεσία – Διασκευή – Διδασκαλία: Δήμητρα Γεωργίου, Φιλόλογος.

 

1η θέση στους Περιφερειακούς Μαθητικούς Αγώνες Σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης Λάρνακας, στο Αγώνισμα Πετοσφαίρισης Αρρένων Γυμνασίων.

Μαθητές: Κίτρου Ανδρέας Γ8, Χαραλάμπους Αναστάσης Γ7, Ιωάννου Σάββας Γ4, Κεττής Στυλιανός Γ7, Ευαγγέλου Γενέθλιος Γ7, Βασιλείου Αλέξανδρος Β7, Χαραλάμπους Αλέξανδρος Γ2, Ανδρέου Παρασκευάς Β8, Χαγκιίκι Κίαν Γ6, Μιχαήλ Μάριος Β2, Αντωνίου Αλέξανδρος Β3, Γουόλς Αντρέας Β7.

       Εκπαιδευτικός: Κώστας Χριστοδούλου, Φυσικής Αγωγής.

1η θέση στους Περιφερειακούς Μαθητικούς Αγώνες Σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης Λάρνακας, στο Αγώνισμα Πετοσφαίρισης Θηλέων Γυμνασίων.

Μαθητές: Γεωργίου Χάρις Β2, Θωμά Μαρία Βαρβάρα Β2, Μυτίδης Νικόλ Β2, Χατζηαντώνη Μιχαέλλα Β2, Λοΐζου Ευριδίκη Β4, Ζένιου Παρασκευή Β6, Σιδερά Χρυστάλλια Β6, Φιλίππου Ξένια Β6, Κουφοβασίλη Δέσποινα Β8, Γεωργίου Αγάπη Γ2, Αθανασίου Μαρία Γ5, Ευτυχίου

Αλεξάνδρα Γ5, Παναγιώτου Αθανασία Γ5, Γεωργίου Μαρία Γ6, Ιωάννου Αντρένια Γ6, Κιρκιλάρη Παριάνα Γ6, Σιαηλή Στυλιάνα Γ8, Άνδρέου Νικόλ Γ4.

       Εκπαιδευτικός: Γιώργος Κούμας, Φυσικής Αγωγής.

2η θέση στους Παγκύπριους Σχολικούς Αγώνες, στο Αγώνισμα Πετοσφαίρισης Αρρένων Γυμνασίων.

Μαθητές: Κίτρου Ανδρέας Γ8, Χαραλάμπους Αναστάσης Γ7, Ιωάννου Σάββας Γ4, Κεττής Στυλιανός Γ7, Ευαγγέλου Γενέθλιος Γ7, Βασιλείου Αλέξανδρος Β7, Χαραλάμπους Αλέξανδρος Γ2, Ανδρέου Παρασκευάς Β8, Χαγκιίκι Κίαν Γ6, Μιχαήλ Μάριος Β2, Αντωνίου Αλέξανδρος Β3, Γουόλς Αντρέας Β7.

       Εκπαιδευτικός: Κώστας Χριστοδούλου, Φυσικής Αγωγής. 

4η θέση στους Παγκύπριους Σχολικούς Αγώνες, στο Αγώνισμα Πετοσφαίρισης Θηλέων Γυμνασίων.

Μαθητές: Γεωργίου Χάρις Β2, Θωμά Μαρία Βαρβάρα Β2, Μυτίδης Νικόλ Β2, Χατζηαντώνη Μιχαέλλα Β2, Λοΐζου Ευριδίκη Β4, Ζένιου Παρασκευή Β6, Σιδερά Χρυστάλλια Β6, Φιλίππου Ξένια Β6, Κουφοβασίλη Δέσποινα Β8, Γεωργίου Αγάπη Γ2, Αθανασίου Μαρία Γ5, Ευτυχίου

Αλεξάνδρα Γ5, Παναγιώτου Αθανασία Γ5, Γεωργίου Μαρία Γ6, Ιωάννου Αντρένια Γ6, Κιρκιλάρη Παριάνα Γ6, Σιαηλή Στυλιάνα Γ8, Άνδρέου Νικόλ Γ4.

Εκπαιδευτικός: Γιώργος Κούμας, Φυσικής Αγωγής.

1η θέση στους Παγκύπριους Αγώνες Γυμνασίων, στα 300 μέτρα.

Μαθήτρια: Γεωργιάδου Νικολέττα Γ4

2ο Βραβείο στον 14ος Παγκύπριο Διαγωνισμό Εικαστικών Τεχνών 2024-2025 «Αισθάνομαι τη Φύση», στην κατηγορία Ζωγραφική Ομαδικό.

Μαθητές: Όλοι οι μαθητές  Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων.

       Τίτλος: «Θροΐσματα της φύσης».

Εκπαιδευτικοί: Χριστιάνα Κατσάρη και Άνδρη Γεωργίου, καθηγήτριες Τέχνης.

      3ο Βραβείο στον Παγκύπρια Διαγωνισμό Διαλογικών Συζητήσεων στα Αγγλικά

με τίτλο: «Speak up: The power of debating in schools».

Μαθητές: Μαρίνα Σαββίδου Γ1, Νικολέττα Ανδρονίκου Γ4, Γεωργία Ελευθερίου Γ4, Αλεξάνδρα Ευτυχίου Γ5, Τζούντη Αζνιτ Γ5, Δομήνικος Αρκαδίου Γ6, Αντώνης Κωνσταντίνου Γ6

Τίτλος: Social Media: A blessing or a curse

Εκπαιδευτικοί: Αναστασία Τσόρλη, Γεωργία Ζαχαρίου

2ο Βραβείο στον Διαγωνισμό Cyta Νέοι Δημοσιογράφοι για το Περιβάλλον 2025.

Μαθητές: Σοφοκλής Ανδρονίκου, Αντώνης Κωνσταντίνου, Ειρένα Μαραγκού

      Τίτλος: Φύλο και Περιβάλλον: περιβαλλοντικές δράσεις και πολιτική σε εθνικό επίπεδο και στην τοπική         κοινωνία του Περιφερειακού Γυμνασίου Λιβαδιών.

       Εκπαιδευτικός: Κουμής Φιλίππου

2ο βραβείο στον Παγκύπριου Μαθητικού Διαγωνισμού με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από τα τραγικά γεγονότα του πραξικοπήματος και της τουρκικής εισβολής του 1974, με θέμα «Κύπρος 1974: Ο βίαιος ξεριζωμός, η προσφυγιά και ο αγώνας για ελευθερία και επιστροφή», στην κατηγορία Δραματοποίηση.

Μαθητές: Λετίσια Θεοδώρα Μανέα, Α7 Ξένια Φιλίππου, Β6 Αντώνης Κωνσταντίνου, Γ6 Άννα Μαρία Ντιμίτροβα, Β8.

Τίτλος: «Σε μια ζωγραφιά».

       Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Γεωργίου, Φιλόλογος.

Έπαινος στον Παγκύπριου Μαθητικού Διαγωνισμού με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από τα τραγικά γεγονότα του πραξικοπήματος και της τουρκικής εισβολής του 1974, με θέμα «Κύπρος 1974: Ο βίαιος ξεριζωμός, η προσφυγιά και ο αγώνας για ελευθερία και επιστροφή», στην κατηγορία Ποίηση.

Μαθητής: Νικόλαος Γεωργιάδης, Β8.

       Τίτλος: «Και ακόμα αναρωτιέμαι!!!».

       Επαιδευτικός: Μαρία Θεοφίλου, Φιλόλογος.

Έπαινος στον Παγκύπριου Μαθητικού Διαγωνισμού με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από τα τραγικά γεγονότα του πραξικοπήματος και της τουρκικής εισβολής του 1974, με θέμα «Κύπρος 1974: Ο βίαιος ξεριζωμός, η προσφυγιά και ο αγώνας για ελευθερία και επιστροφή», στην κατηγορία Πολύτροπο Κείμενο.

Μαθήτρια: Μαρία Αθανασίου, Γ5.

Τίτλος: «Τόσο κοντά αλλά από το 1974 τόσο μακριά».

Εκπαιδευτικός: Μαργαρίτα Βαρναβίδου, Φιλόλογος.

Έπαινος στον 9ο Παγκύπριο Μαθητικό Διαγωνισμό Γυμνασίων στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, στην κατηγορία Διήγημα/Θεατρική σκηνή. Ο 9ος Παγκύπριος Μαθητικός Διαγωνισμός Γυμνασίων στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, είχε στόχο τη δημιουργική προσέγγιση της κωμωδίας του Αριστοφάνη Νεφέλες.

Μαθήτρια: Δέσποινα Κουφοβασίλη, Β8.

Τίτλος: «Η ώρα της κρίσεως, για γέλια και για κλάματα».

Εκπαιδευτικός: Φάνη Σωτηρίου, Φιλόλογος.

3ο  βραβείο  στον διαγωνισμό MATHeatre Cyprus 2024 – 2025, της Κυπριακής Μαθηματικής Εταιρείας.

Μαθητές: Σωτήρης Μιχαήλ,  Έκτωρας Βάσης, Τζίβας Ευάγγελος, Ζαχαρίου Θεοδώρα, Σωτήρης Παπαζαχαρίου.

Τίτλος: “Ο χαμένος θησαυρός στη βραχονησίδα”.

Εκπαιδευτικός: Άννα Καταφάρη, Μαθηματικός.

Χάλκινη Διάκριση στην 5η Παγκύπρια Ολυμπιάδα Γεωγραφίας.

Μαθητής: Χρήστου Στέφανος, Α7

Εκπαιδευτικός: Γιάννης Χρίστου

1η θέση στους Επαρχιακούς Σχολικούς Αγώνες Στίβου Γυμνασίων Λάρνακας 2025.

Μαθητές:

Ιωάννου Σάββας, Γ4 - 80μ

Τρίκκης Θεόδουλος, Γ2 - Τριπλούν

Γεωργιάδη Νικολέττα, Γ4 - 300μ

Κουτούση Γεωργία, Γ8 - Δίσκος

Σατράκης Ανδρέας, Γ3 - Ακόντιο

Σοφοκλής Ανδρονίκου, Γ6 – Σφύρα

Εκπαιδευτικοί: Όλοι οι καθηγητές της Φυσικής Αγωγής.

2η θέση στους Επαρχιακούς Σχολικούς Αγώνες Στίβου Γυμνασίων Λάρνακας 2025.

Μαθητές:

Σωτηρίου Μιλένα, Β2 - 80μ

Μούκοβ Δημήτρης,Γ7 - 300μ

Κίτρου Ανδρέας, Γ8 - 150μ

Ομάδα σκυταλοδρομίας Αρρένων: Μιχαήλ Ιωάννης, Ιωάννου Σάββας, Κίτρου Ανδρέας, Ιωσηφίδης Ηλίας                                                                                              

Ομάδα σκυταλοδρομίας θηλέων: Φλουρέντζου Θεοδώρα, Σωτηρίου Μιλένα, Χρυσοστόμου Αθανασία, Γεωργιάδη Νικολέττα

Εκπαιδευτικοί: Όλοι οι καθηγητές της Φυσικής Αγωγής.

3η θέση στους Επαρχιακούς Σχολικούς Αγώνες Στίβου Γυμνασίων Λάρνακας 2025.

Μαθητές:

Σκουρής  Ανδρέας, Γ1 - 300εμποδια

Συμεού Μάριαμ, Γ5 - 1000μ

Ιωσηφίδης Ηλίας, Γ7 - 600μ

Γεωργίου Χάρις, Β2 - Σφυροβολία

Κουφοβασίλη Δέσποινα, Β8 – Ακοντισμός

Εκπαιδευτικοί: Όλοι οι καθηγητές της Φυσικής Αγωγής.

1η θέση στους Παγκύπριους Αγώνες Γυμνασίων, στα 300 μέτρα

Μαθήτρια: Νικολέτα Γεωργιάδου

3η θέση Παγκύπρια στη κατηγορία Ένταξης Ατόμων με Αναπηρία στον 

Αθλητισμό", στο πλαίσιο  της εβομάδας BE ACTIVE, Σεπτέμβριος  2024.

Μαθητές: Όλοι οι μαθητές  Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων.

Εκπαιδευτικοί: Όλοι οι καθηγητές της Φυσικής Αγωγής.

1ο Βραβείο στον 14ο Παγκύπριο Διαγωνισμό Εικαστικών Τεχνών Μέσης εκπαίδευσης στην κατηγορία Πολυαισθητηριακή Εγκατάσταση για το Περιφερειακό Γυμνάσιο Λιβαδιών!

Η Εικαστική εγκατάσταση «Αφύπνιση Αισθήσεων», στήθηκε μέσα στο εργαστήρι της τέχνης από τους μαθητές του σχολείου μας και υπό την καθοδήγηση των καθηγητριών τους,  Άνδρης Γεωργίου και Χριστιάνας Κατσάρη στο μάθημα της Τέχνης.

Μέσα από αυτήν, προσκαλέσαμε τους επισκέπτες να βιώσουν την ομορφιά της φύσης, μέσω των αισθήσεών τους. Την Όραση, την Αφή, την Όσφρηση και την Υφή. Την αίσθηση της Γεύσης  την είχαν στην έξοδο με ένα φρούτο από τα εσπεριδοειδή δέντρα του περιβολιού.

Εισέρχονταν σε ένα περιβάλλον που αναπαρήγαγε τις φυσικές συνθήκες πέντε διαφορετικών μονοπατιών, τα οποία παρέπεμπαν σε φυσικές τοποθεσίες της επαρχίας Λάρνακας.

Η εγκατάσταση περιλάμβανε μια διαδρομή εμπειρίας όπου οι επισκέπτες καλούνταν να αγγίξουν και να νιώσουν υφές, να μυρίσουν αρώματα και να ακούσουν ήχους στις συγκεκριμένες τοποθεσίες. Γι’ αυτόν το λόγο τους ενθαρρύναμε να απλώνουν τα χέρια τους και να αγγίζουν δεξιά και αριστερά τα τοιχώματα των μονοπατιών.

Η Εικαστική εγκατάσταση «Αφύπνιση Αισθήσεων» περιλάμβανε πέντε διαδρόμους/μονοπάτια:

Το μονοπάτι του δάσους των  ευκαλύπτων: Με την ευχάριστη μυρωδιά του ευκάλυπτου, τη φυσική αίσθηση του ξεφλουδισμένου φλοιού, το θρόισμα των φύλλων.

Το μονοπάτι δίπλα από τη θάλασσα: Η υπέροχη αίσθηση της άμμου και των βότσαλων κάτω από τα πόδια, ο φλοίσβος των κυμάτων και οι σταγόνες του θαλασσινού νερού που σκορπίζονται τριγύρω καθώς τα κύματα κτυπούν δυνατά στους βράχους.

Το μονοπάτι του καλαμιώνα: Οι φυσικές υφές του καλαμιού, σε συνδυασμό με τη χαρακτηριστική μυρωδιά του και τα κελαϊδίσματα των πουλιών και της φύσης γύρω.

Το μονοπάτι στην αλυκή: Στη διαδρομή αυτή, οι επισκέπτες βιώνουν τη δυναμική του ανέμου που φυσάει στην αλυκή άλλοτε σαν ψίθυρος και άλλοτε σαν βουητό ενώ η αίσθηση του αλατιού στον αέρα και η καθαρότητα του χώρου εντείνουν την εμπειρία.

Το μονοπάτι στο περιβόλι με γκρέιπφρουτ: Η αίσθηση από το κοκκινόχωμα και των πεσμένων φύλλων που σκίζονται κάτω από τα πόδια, τα κλαδιά του των δέντρων του περιβολιού που βαρύνουν αγγίζοντας το έδαφος και η μυρωδιά του φρέσκου φρούτου, που σκορπά τα έντονα αιθέρια έλαια του καθώς σπάζεις τη φλούδα του, συνδυάζονται με τους ήχους που βγάζουν τα  διάφορα πουλιά που επισκέπτονται το περιβόλι.

2ο Βραβείο στον 14ο Παγκύπριο Διαγωνισμό Εικαστικών Τεχνών Μέσης Εκπαίδευσης στην κατηγορία Ζωγραφική Ομαδικό με την Τοιχογραφία «Θροΐσματα της φύσης»

Στην τοιχογραφία αυτή, η φύση γίνεται ένα με τον άνθρωπο. Μια μελαμψή κοπέλα με κατακόκκινα μακριά μαλλιά, αφήνεται να την παρασύρει ο άνεμος,  χορεύοντας μαζί του, με μουσική το θρόισμα των φύλλων. Τα αρώματα από τα λουλούδια αναγκάζουν τη μνήμη σου να ταξιδέψει σε άλλες εποχές , καθώς τα υπέροχα χρώματα των πεταλούδων σε γοητεύουν με την λαμπρότητα τους και σε καλούν να εναρμονιστείς με τη φύση.

Υπεύθυνες καθηγήτριες Τέχνης

Χριστιάνα Κατσάρη

Άνδρη Γεωργίου

 

1ο Βραβείο στον Παγκύπριο Μαθητικό Διαγωνισμό Παραγωγής Βίντεο για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο για το Περιφερειακό Γυμνάσιο Λιβαδιών για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά!

Το 1ο βραβείο στον Παγκύπριο «Μαθητικό Διαγωνισμό Παραγωγής Βίντεο για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» του τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου, στην κατηγορία Γυμνασίων, για τη σχολική χρονιά 2024-2025 εξασφάλισε το Περιφερειακό Γυμνάσιο Λιβαδιών, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Η ομάδα του σχολείου μας, αποτελούμενη από τους μαθητές Γαβριέλα Δημητρίου (Γ3), Γαλάτεια Ηροδότου (Γ7), Γενέθλιος Ευαγγέλου (Γ7), Γεωργία Ζαχαρίου (Γ7), Ειρένα Μαραγκού (Γ3), Κατερίνα Λουκά (Γ7), Μαρία Μιχαέλα Λυσσάνδρου (Γ3) και Στέφανη Σιούκρη (Γ3), υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας της Τέχνης κ. Χριστιάνα Κατσάρη και της  καθηγήτριας Πληροφορικής κ. Χριστίνας Κούμουρου, συμμετείχε στο διαγωνισμό με την πρόταση «Μοίρασε και εσύ την Ασπίδα της Γνώσης».

Λίγα λόγια για το βίντεο

Ένα αγόρι κάθεται στο γραφείο και πλοηγείται στο διαδίκτυο. Παράλληλα ένας χάκερ ετοιμάζει δόλωμα, για να ψαρέψει αριθμό πιστωτικής κάρτας. Το δόλωμα είναι έτοιμο και εμφανίζει στην οθόνη του παιδιού ότι κέρδισε δωρεάν παιχνίδια φθάνει να συμπληρώσει τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας. Το παιδί είναι χαρούμενο, γιατί η μητέρα αποθήκευσε την πιστωτική της κάρτα. Έτσι δίνει τον αριθμό και παίζει ώρες χαρούμενος. Ταυτόχρονα η μητέρα δέχεται μηνύματα χρεώσεων στο κινητό χωρίς να γνωρίζει γιατί, οπότε ρωτά το παιδί της τι έγινε και ανακαλύπτουν την παγίδα στην οποία έπεσαν. Αντιλαμβάνονται ότι έκαναν λάθη, επειδή δεν είχαν γνώσεις ασφαλούς χρήσης διαδικτύου και ενημερώνουν το 1480. Στη συνέχεια δημιουργούν την ασπίδα της γνώσης, για να την μοιράσουν σε όσους γνωρίζουν, ώστε να μην πέσουν και άλλοι στην ίδια παγίδα. Η ασπίδα της γνώσης περιλαμβάνει το νούμερο 1480, ότι δεν αποθηκεύουμε πιστωτική κάρτα και ότι ενημερώνουμε τους γονείς πριν από κάθε διαδικτυακή συναλλαγή