Page 14 - Erasmus Enocultura Activity Book Eco Edition Greek Version
P. 14
Η διεύθυνση του σχολείου μας αποφάσισε να προωθήσει την Επιχειρηματικότητα των Νέων μέσω του προγράμματος Erasmus 2018-1-ES01-KA201-
049936 ENOCULTURE / EUROPEAN ENOLOGY / EUROPEAN GRAPES διοργανώνοντας διάφορες δραστηριότητες.
Ο στόχος ήταν να ενισχυθεί η επιχειρηματική κουλτούρα των νέων στην Ευρώπη αλλά και τον τόπο μας.
Στο έργο έλαβαν μέρος και μαθητές μετανάστες καθώς και άλλοι μαθητές από ευάλωτες ομάδες.
Οι κύριοι στόχοι του προγράμματος Erasmus για δραστηριότητες ένταξης ήταν:
• Οι μαθητές να κατανοήσουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τους.
• Οι μαθητές να αναγνωρίσουν και να εκτιμήσουν την ποικιλομορφία μεταξύ των συνομήλικών τους.
• Οι μαθητές να μάθουν πώς να επικοινωνούν και να συνεργάζονται με μαθητές από άλλες χώρες και άλλους πολιτισμούς.
• Η γνωριμία και η συνεργασία με άλλους ανθρώπους θα βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν την ενσυναίσθηση, τον σεβασμό, την
κατανόηση και τη σύνδεση.
• Η επικοινωνία και η ανταλλαγή εμπειριών με άτομα από διαφορετική κουλτούρα, θρησκεία, πολιτισμό μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές
να μάθουν για τους άλλους και να σέβονται τη διαφορετικότητα.
Κύριοι στόχοι του προγράμματος Επιχειρηματικότητα για νέους:
Ενίσχυση της επιχειρηματικής συμπεριφοράς προσφέροντας δεξιότητες, γνώσεις και εμπειρία σε νέους μαθητές.
• Οι μαθητές να μάθουν πώς να ιδρύσουν μία νεοφυή επιχείρηση (Start-up company) .
• Προώθηση της μεταφοράς ιδεών, γνώσεων και συνεργασίας μεταξύ των μαθητών.
• Οι μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες του 21 ου αιώνα.
Οφέλη για μαθητές που συμμετείχαν σε αυτό το πρόγραμμα:
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με επιτυχία και η αξιολόγηση απέδειξε ότι οι μαθητές είχαν τα ακόλουθα οφέλη:
• Ανέπτυξαν την ικανότητα να δημιουργούν και να διαχειρίζονται μία νεοφυή επιχείρηση (Start-up company).
• Ανέπτυξαν σχετικές δεξιότητες και γνώσεις όπως η επικοινωνία, η συνεργασία, η σύνταξη επιχειρηματικού σχεδίου, η δημιουργία, η εμπορία
και η πώληση ενός προϊόντος.
• Απέκτησαν πρακτική εμπειρία δημιουργώντας τη δική τους νεοφυή επιχείρηση (Start-up company) και παρουσίασαν τη δουλειά τους σε
τρεις διαφορετικούς εθνικούς διαγωνισμούς.
Το τελικό προϊόν που ανέπτυξαν ήταν μια πλατφόρμα η οποία μέσω 3D Graphics παρουσιάζει τον κόσμο του κρασιού Commandaria στην Κύπρο.
Οι μαθητές δημιούργησαν ένα παιχνίδι- κυνήγι θησαυρού- που ονομάζεται "La Grande Commanderie" στο οποίο ο παίχτης μέσα από το παιχνίδι μπορεί
να μάθει για την ιστορία του κρασιού Κουμανταρία.
13