Page 162 - PhotoBook 2020-2021 Eco Edition
P. 162
Τ ο Περιφερειακό Γυμνάσιο Λιβαδιών συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα
ERASMUS+ με θέμα Let's be Eco-sustainAble, towards 2030.
Τ ο "Let's be Eco-sustainAble" είναι αποτέλεσμα συνεργασίας 6 Ευρωπαϊκών
σχολείων. Στόχος της εταιρικής σχέσης είναι να μειώσει τον αριθμό των μαθητών
που διατρέχουν κίνδυνο πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου, μέσω μιας σειράς
καινοτόμων και ελκυστικών δραστηριοτήτων σχετικά με τις διάφορες πτυχές της
αειφόρου ζωής.
Πρόγραμμα Erasmus Μέσα από αυτό το έργο οι μαθητές του σχολείου θα ασχοληθούν με «ΟΙΚΟ-
δράσεις» που θα αφορούν την Κύπρο και θα έχουν επιπτώσεις στο μέλλον,
Θέμα: Let's be Eco- διατηρώντας την ίδια την έννοια της ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ. Όποιοι κι αν είμαστε, το
περιβάλλον που ζούμε είναι κάτι που πρέπει να σεβόμαστε. Η ομορφιά και η υγεία
ενός τόπου μας βοηθούν να αισθανόμαστε καλά σωματικά και ψυχολογικά.
sustainAble, towards
Η ανταλλαγή ιδεών και ορθών πρακτικών συμβάλλει στην αυτοβελτίωση του
2030 2019-1-IT02- μαθητή και τον βοηθά να αναπτύξει τη δεξιότητα, να βρίσκει λύσεις σε
προβλήματα, είτε σε προσωπικό επίπεδο είτε σε επίπεδο κοινότητας.
KA229-062748_2 Σε αυτό το έργο οι μαθητές θα μάθουν για την αειφόρο ανάπτυξη και στρατηγική
(2019 -2021) στην Ευρώπη και την Κύπρο. Στη χώρα μας, ο αειφόρος τουρισμός αποτελεί μια
αναπτυξιακή στρατηγική που προστατεύει τον τόπο, τις γνώσεις και τη λαϊκή
παράδοση των ανθρώπων, τον πολιτισμό και καθιστά τη χώρα μας ένα μοναδικό
μέρος, όπου γενιές ανθρώπων συναντήθηκαν κατά τη διάρκεια των αιώνων. Είναι
πολύ σημαντικό να βρεθούν τρόποι να αναπτυχθεί μια βιώσιμη οικονομία καθώς η
οικονομία επηρεάζει την κοινωνία και το περιβάλλον. Τ ο εισόδημα και η εργασία
είναι απαραίτητα για τη βιώσιμη διατροφή των ανθρώπων, μέσω της ορθολογικής
και αποτελεσματικής χρήσης των πόρων. Η κοινωνία απαιτεί τη συμμετοχή των
θεσμών και τον ενεργό ρόλο τους στην αλλαγή των δημοκρατικών και
συμμετοχικών συστημάτων, με ίσες συνθήκες και ευκαιρίες (ασφάλεια, υγεία,
εκπαίδευση, ελεύθερος χρόνος) που κατανέμονται εξίσου μεταξύ των κοινωνικών
στρωμάτων, ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλου.
161