Page 27 - PhotoBook 2020-2021 Eco Edition
P. 27

Πιο αναλυτικά, ανέφερα:

        (α) Τ ο πρόβλημα των μετακινούμενων τμημάτων λόγω της αύξησης των μαθητών χρόνο με το χρόνο, με συνέπεια το γεγονός αυτό να
        αποβαίνει εις βάρος της εύρυθμης λειτουργίας της σχολικής μονάδας.

        (β) Τ ο πρόβλημα της κτιριακής και υλικοτεχνικής συντήρησης, που πρέπει να γίνει στο σχολείο.

        (γ) Την ανάγκη αντικατάστασης του στίβου.

        (δ) Την ανάγκη επιδιόρθωσης της στέγης της αίθουσας πολλαπλής χρήσης, η οποία γεμίζει νερά κατά τους χειμερινούς μήνες.

        (ε) Την ανεπάρκεια εξοπλισμού σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας και σε γραφεία, σε Η/Υ, βιντεοπροβολείς και εκτυπωτές, έτσι ώστε να
        μπορούμε να εφαρμόζουμε τόσο τη σύγχρονη όσο και την ασύγχρονη εκπαίδευση, τα οποία όπως φάνηκε καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής
        χρονιάς ήταν αναγκαία, για να καταστεί εφαρμόσιμη η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, λόγω της πανδημίας.

        (στ) Τ α μέτρα δράσης που πρέπει να ληφθούν από τη Σχολική Εφορεία σε συνεργασία με την αστυνομία για μείωση της παραβατικότητας
        από εξωσχολικούς κατά τις απογευματινές ώρες και άλλα.

        Στόχος της συνάντησης λοιπόν, ήταν να δοθεί η δέουσα προσοχή και λύση στα προβλήματα του σχολείου, με απώτερο στόχο τη βελτίωση
        της σχολικής μονάδας και την προώθηση των ειδικών στόχων, τους οποίους είχαμε θέσει από την αρχή της σχολικής χρονιάς, Διεύθυνση και
        Καθηγητικός Σύλλογος:

        Την αλλαγή της κουλτούρας του σχολείου, την ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών μας σε όλους τους τομείς, γνωσιολογικό, συναισθηματικό,
        ψυχοκινητικό, παρέχοντας σ’ αυτούς, όλα τα εφόδια και κομβικές ικανότητες, που θα πρέπει να χαρακτηρίζουν τους αυριανούς πολίτες, μέσα
        στην πολυπολιτισμική κοινωνία στην οποία θα κληθούν να ζήσουν.

        Έγινε έκκληση για συνεργασία Σχολείου, Σχολικής Εφορείας, Δημαρχείου και Επαρχιακού Επιθεωρητή Λάρνακας για την αναβάθμιση του
        σχολείου, τόσο από τον κ. Χατζηγιάννη όσο και από εμένα.




                                                                                                                                                                   Η Διευθύντρια,

                                                                                                                                                                 Μάρω Παμπακά


                                                                                                                                                                                   26
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32