Page 15 - GYMNASIO LIBADION 17-18 final
P. 15
Ε φ η β ι κ ο ί Π α λ μ ο ί
ΠΡοΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛοΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
"ΧΡΥΣοΠΡΑΣΙΝο ΦΥΛΛο"
Το σχολείο μας συμμετέχει γασίας ήταν:
φέτος για πρώτη φορά στο "Η τέχνη της καλαθοπλε-
διετές διακρατικό πρόγραμμα κτικής: η σχέση της με την
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευ- προστασία του περιβάλλο-
σης "Χρυσοπράσινο Φύλ- ντος/ προοπτικές διατήρη-
λο" 2017-2019. σής της ως μέσου μετάδο-
Η σπουδαιότητα της Πε- σης της πολιτιστικής μας
ριβαλλοντικής Εκπαίδευσης κληρονομιάς στις επερχό-
είναι τεράστια, καθώς μπορεί μενες γενιές".
να συμβάλει όχι μόνο στην Η πρώτη προπαρασκευα-
απόκτηση γνώσεων αλλά και στική συνάντηση έγινε στις
την ενεργοποίηση συναισθημάτων, στάσεων και δεξιο- αρχές Δεκεμβρίου 2017 στα Τρίκαλα, όπου και υπο-
τήτων, στην κοινωνική δράση και συμμετοχή αλλά και γράφτηκε σύμπραξη του σχολείου μας με το Γυμνάσιο
την υπεύθυνη καθημερινή συμπεριφορά των παιδιών. Μεγαλοχωρίου Τρικάλων Ελλάδας. Η υπεύθυνη του
Οι υπεύθυνες καθηγήτριες του προγράμματος είναι Προγράμματος κ. Μαρία Λεβέντη ταξίδεψε στα Τρίκα-
η κ. Μαρία Κυριακίδου Β.Δ., Βιολόγος και η κ. Μαρία λα για μια πρώτη γνωριμία και συνεργασία με τη συνά-
Λεβέντη, Βιολόγος. Η πρώτη συντονιστική ημερίδα του δελφο εκπαιδευτικό, υπεύθυνη του Προγράμματος για
προγράμματος έγινε στις 12 Οκτωβρίου 2017 στο Παι- το Γυμνάσιο Μεγαλοχωρίου, κ. Κωνσταντίνα Πλεσιώτη,
δαγωγικό Ινστιτούτο, με ομιλητή τον συντονιστή του φιλόλογο, καθώς και γνωριμία με τα παιδιά της Περιβαλ-
προγράμματος κ. Άντρέα Χατζηχαμπή, ο οποίος έδωσε, λοντικής Ομάδας. Η κ. Λεβέντη έτυχε εξαιρετικής φιλοξε-
στα σχολεία που δήλωσαν συμμετοχή στο πρόγραμμα, νίας και υποδοχής από όλη την περιβαλλοντική ομάδα
τις θεματικές ενότητες περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, του Γυμνασίου στα Τρίκαλα.
από τις οποίες το κάθε σχολείο μπορούσε να επιλέξει Στην αρχή της σχολικής χρονιάς 2017-18 δημιουργή-
την ενότητα και το θέμα της ερευνητικής εργασίας. θηκε η Περιβαλλοντική Ομάδα του Προγράμματος του
Το σχολείο μας επέλεξε τη θεματική ενότητα: «Περι- σχολείου μας. Την ομάδα αυτή αποτέλεσαν οι πιο κάτω
βάλλον και πολιτισμός» και το θέμα της ερευνητικής ερ- μαθητές/τριες:
1. Λουκία Χατζηιωάννου Α1
2. Γαβριέλλα Δημητρίου Α4
3. Αντώνης Λυσάνδρου Α5
4. Σεμέλη Σιαλή Α6
5. Κωνσταντίνα Λάμπρου Α7
6. Αντζελίνα Καμαράτου Α7
15