Page 54 - Εφηβικοί παλμοί
P. 54

Το Πρόγραμμα «Δράσεις Σχολικής και Κοινωνικής


                                                                         Ένταξης+ (ΔΡΑ.Σ.Ε.+)» στο σχολείο μας




                                                                         ❖ Το σχολείο μας έχει ενταχθεί φέτος για πρώτη χρονιά στο συγχρηματοδοτούμενο από
                                                                             την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Κυπριακή Δημοκρατία Πρόγραμμα «ΔΡΑ.Σ.Ε.+» στη βάση
                                                                             έρευνας που διεξήχθη κατά την περσινή σχολική χρονιά και η οποία στηριζόταν σε
                                                                             αντικειμενικά κριτήρια, εγκεκριμένα από το Υπουργικό Συμβούλιο.

                                                                         ❖ Τοπική Συντονίστρια του Προγράμματος ορίστηκε η Φιλόλογος Παναγιώτα Κόκκινου και
                                                                             Διοικητική Βοηθός Διευθύντρια η Δέσπω Ρωτού (ΣΕΑ).
                                                                         ❖ Στόχοι του Προγράμματος:

                                                                         ✓ Στήριξη του πληθυσμού της Κύπρου που ζει κάτω από το όριο της φτώχειας ή
                                                                             βρίσκεται σε κίνδυνο φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού

                                                                         ✓ Διασφάλιση της κοινωνικής πρόνοιας και στήριξη των οικονομικά ασθενέστερων
                                                                             ομάδων του πληθυσμού, στήριξη μαθητών/τριών με μεταναστευτική βιογραφία, που
                                                                             πλήττονται ιδιαίτερα από την οικονομική κρίση

                                                                         ✓ Ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, με τον περιορισμό του κινδύνου κοινωνικής
                                                                             περιθωριοποίησης και αποκλεισμού

                                                                         ✓ Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων

                                                                         ✓ Μείωση της σχολικής αποτυχίας και παραβατικότητας

                                                                         ✓ Μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου

                                                                         ✓ Ενίσχυση της δυνατότητας συμμετοχής των μαθητών/τριών σε εναλλακτικές μορφές
                                                                             εκπαίδευσης
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59