Page 56 - Εφηβικοί παλμοί
P. 56

❖ Η δράση «EXPERIENCE IT!», που υλοποιείται κατά το ημερολογιακό έτος 2023 στο σχολείο μας στο
                                                                  πλαίσιο επιχορήγησης δράσεων Αγωγής Υγείας από την Επιτροπή Αγωγής Υγείας και Πολιτότητας
     «EXPERIENCE IT!: Ανοίγοντας                                  (Ε.Α.Υ.Π.), περιλαμβάνει μια σειρά από ποικίλες δραστηριότητες βιωματικής διδασκαλίας, οι οποίες
                                                                  συνιστούν έναν εναλλακτικό τρόπο εκπαίδευσης πέρα από τα θρανία, τα σχολικά βιβλία, τη μετωπική
     δρόμους προς τη σχολική                                      διδασκαλία και την απομνημόνευση της «ύλης». Κύριος στόχος της δράσης είναι η διάνοιξη δρόμων προς
     επιτυχία και τη βελτίωση του                                 τη σχολική επιτυχία των μαθητών/τριών της σχολικής μας μονάδας και η βελτίωση του επικρατούντος
     σχολικού κλίματος μέσα από τη                                σχολικού κλίματος.

     βιωματική μάθηση»                                        ❖ Αναλυτικότερα, η δράση στοχεύει στην πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών/τριών
                                                                  του σχολείου μας μέσω της απόκτησης καινούργιων εκπαιδευτικών εμπειριών εκτός της συμβατικής
                                                                  σχολικής τάξης, καθώς επίσης και στην καλλιέργεια θετικών στάσεων και συμπεριφορών απέναντι στο
     (υλοποίηση μέσω του                                          σχολείο μέσα από την ενεργό συμμετοχή τους σε επιλεγμένες δραστηριότητες STEAM (Science,
     Προγράμματος «ΔΡΑ.Σ.Ε.+»)                                    Technology, Engineering, Arts, Mathematics), θεατρικής, μουσειακής, θρησκευτικής, μιντιακής, πολιτικής
                                                                  και περιβαλλοντικής αγωγής. Στο πλαίσιο αυτών, οι μαθητές/τριες καλούνται να επαναπροσδιορίσουν τη
                                                                  σχέση τους με το εκάστοτε αντικείμενο μάθησης, συμμετέχοντας ενεργά στην έρευνα, την εργασία
                                                                  πεδίου, την παρατήρηση, τη δραματοποίηση κ.ά. και συσφίγγοντας, παράλληλα, τις μεταξύ τους
                                                                  διαπροσωπικές σχέσεις μέσα από την ομαδοσυνεργατική μέθοδο μάθησης.
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61