Page 16 - ΕΦΗΒΙΚΟΙ ΠΑΛΜΟΙ 2018-2019
P. 16

Π ε ρ ι φ ε ρ ε ι α κ ό   Γ υ μ ν ά σ ι ο   Λ ι β α δ ι ώ ν

           Σε συνέχεια της ημερίδας καλέσαμε στο Σχολείο μας
          τους εκπροσώπους του οργανισμού  EU Project Officer,
          GrantXpert  Consulting  Ltd,  για  να  ενημερώσουν  τους
          μαθητές  μας  για  τις  ευκαιρίες  επιχειρηματικότητας  στο
          νέο περιβάλλον εργασίας.
                                 Συντονιστής προγράμματος:
                       Αντώνης Αντωνίου καθ. Πληροφορικής







                                                                  Αξιέπαινη  υπήρξε  η  προσπάθεια  για  παρασκευή
                                                                 κρασιού  από  τους  μαθητές  της  Ειδικής  Μονάδας  του
                                                                 Σχολείου μας υπό την καθοδήγηση των καθηγητών τους.

                                                        E- TwINNINg


                                 Θέμα: Η χαρά της μάθησης στο σχολικό περιβάλλον

           Το  “Let's  learn  and  have  fun!”  είναι  ένα         δημιουργήθηκε από τους μαθητές και τους καθηγητές
          e-twinning  πρόγραμμα  με  τη  συμμετοχή  τριών          ένα E-book στο Twinspace με συμβουλές και εισηγήσεις
          χωρών, της Κύπρου, της Γαλλίας και της Tσεχίας. Σε       για καινοτόμους και ελκυστικούς τρόπους μάθησης.
          αυτό συμμετέχουν μαθητές και μαθήτριες του Α1 και
          Α2,  υπό  την  καθοδήγηση  της  κ. Άντιας  Μαυρομάτη,
          καθηγήτριας  Αγγλικών.  Ο  κύριος  στόχος  του  έργου
          είναι να φέρει κοντά τους μαθητές και μαθήτριες από
          τις συμμετέχουσες χώρες προκειμένου να μοιραστούν
          εμπειρίες  σχετικά  με  τη  βελτίωση  των  δεξιοτήτων
          τους  στην  Αγγλική  γλώσσα,  δίνοντας  προσοχή  στις
          διαφορετικές  νοημοσύνες.  Συγκεκριμένα,  για  τους
          σκοπούς  του  προγράμματος,  οι  μαθητές  κλήθηκαν
          να παρουσιάσουν τον εαυτό τους και το σχολείο τους
          χρησιμοποιώντας «avatars» που έχουν δημιουργήσει
          μέσω  μιας  ηλεκτρονικής  πλατφόρμας  η  οποία
          δημιουργήθηκε  για  τον  σκοπό  αυτό.  Επιπλέον,  οι
          μαθητές  συζήτησαν  και  έγραψαν  τι  τους  αρέσει
          και  τι  όχι  σχετικά  με  τις  μεθόδους  εκμάθησης  της
          Αγγλικής γλώσσας. Τον Μάρτιο και Απρίλιο του 2019

                                                                   16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21